با پیراهن آبی چلسی فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد و حالا ممکن است با پیراهن آبی استقلال از دنیای فوتبال رخت برببنند و کفش‌ها را بیاویزد.

انگیزه پنهان کاکوتا / می‌خواهم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم

کاکوتای فرانسوی اما کنگویی‌الاصل تبدیل به یکی ازخریدهای جذاب لیگ بیست و چهارم شده است. بازیکنی که با انبوهی از تجربیات حاصل از بازی در تیم‌های معتبر اروپایی حالا سرنوشتش با فوتبال ایران گره خورده است. مدیربرنامه کاکوتا قبل از اینکه این بازیکن را به استقلال بیاورد، می‌گفت او قصد داشت از فوتبال خداحافظی کند اما وقتی پیشنهاد استقلال رسید وسوسه شد تا دنیای جدیدی را تجربه کرده و یک ماجراجویی تازه را آغاز کند.

برای همین دوباره با انگیزه متفاوت تمریناتش را از سر گرفت تا خود را آماده و مهیای حضور در میدان کند. شاید عجیب باشد اما کاکوتا برای اینکه به قرارداد خود با استقلال جنبه قانونی ببخشد، لحظه شماری می‌کرد! شاید تصورش سخت باشد بازیکنی که آن همه افتخار درکارنامه دارد و کنار بزرگان جهان فوتبال بازی کرده، این گونه برای حضور در تیمی از لیگ ایران لحظه‌شماری کند.

کاکوتا اما برای رسیدن به پیراهن استقلال حاضر شد دستمزد خودش را به میزانی کاهش دهد که همپای ستاره‌های داخلی فوتبال ایران باشد تا توافق نهایی با باشگاه استقلال حاصل شود و او در ترکیب آبی‌ها به میدان برود. او به مدیربرنامه‌هایش گفته اگر تجربه بازی در استقلال خوشایند باشد و احتمالاً با این تیم به جام قهرمانی برسد، همین جا کفش‌ها را خواهد آویخت و با پیراهن آبی استقلال از میادین فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

حال ممکن است کاکوتا آن قدر بدرخشد که به جای یک فصل، دو فصل در ترکیب استقلال باشد و این موضوع در قرارداد بازیکن سابق چلسی آمده که در صورت جلب رضایت باشگاه استقلال زمان بیشتری را در این باشگاه باشد، اما پرواضح است که کاکوتا به واسطه قدمت و  سابقه باشگاه استقلال درتلاش است لااقل در باشگاهی از دنیای فوتبال وداع کند که ارزش ذاتی و مقبولیت کافی داشته باشد و استقلال در حقیقت همان نقطه‌ای است که ستاره سابق فوتبال انگلیس را به خواسته‌اش خواهد رساند و فضای تازه‌ای را در برابر او قرار خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.